Efem123 kıvamını nasıl istiyosan öyle yapabilirsin, ben çatalla ezdiğim zaman su eklemiyorum, yeterince pişince zaten güzel eziliyo, eğer pütürsüz istiyosan ona su ekleyebilirsin iyi piştimi sorun olmuyo, miktarı da önemli çok az oldumu robot tam püre haline getiremiyo, ben biraz fazla havuç haşlayıp dondurucunun buz kalıplarına koyuyorum, kullanacağım zaman istediğim kadar çıkarıyorum güzel oluyo