Ah bu konu benim kafamda o kadar sorun ettigim birseydiki.. 🤦🏻♀️ Şimdi kızım 3 aylık oldu cok sukur o donemleri gecirdim diye seviniyorum :) Hemen hemen 2 aylik olana kadar geceleri hep uyandirdim. Uyandirmak da cok zor oluyordu 1 saat ugrastigimi biliyorum. Hep uyku halinde oluyolar en başlarda 🙄 Sarılık olur, kan şekeri düşer vs. Gibi durumlardan korumak icin uyandirdim hep cok sukur sarilik olmadan geldik bugüne. Uyandirmanizi tavsiye ederim biraz buyuyene kadar . Zaten o zamanin geldiğini anlayacaksiniz anne olarak🌺😊