Kaanbebek benim bebeğim de 3 aylık. 40ı çıkana kadar 2 saate bir emzirdim. Daha doğrusu emzirmeye çalıştım. Ne kadar da zordu. Uyanmıyordu bir türlü. Uyanınca da memeyi almıyordu. İstemiyordu. Tutamıyordu. Sonra fark ettim ki göğüs ucum emmesi içim uygun değil. Emirmeden önce biraz göğsümü sağıp ucunu çıkarıyordum. Öyle daha rahat emiyordu. Memeyi almıyorsa bile kaşıkla sütünü ver demişti doktorum. Sarılık olmaması için sütü içmesi çok önemli. Allah sabır versin. Kolaylık versin. Bebeğine de sağlık huzur versin. Geçecek bu günler.