minikmelegimmmm aynen böyleydik. Ben sab simplex ve nbl probiyotik kullanmakta çareyi buldum. Ve pek çok arkadaşıma da tavsiye ettim hepimiz çok rahat ettik. Bir de gaz masajı aşırı işe yarıyor. Öyle hafif yapmayacaksınız ama. İlk önce sağ bacağını karnına itin, sonra sol bacağını bunu 5 kes tekrarlayın. En son iki bacağını birden ittirin. Sonra bacaklarını havaya kaldırın bakın nasıl gaz çıkartacak. Birde her yemek sonrası 1 çay kaşığı kimyonu yutup üzerine su içiyordum. Ve bence en önemlisi çikolatayı hayatımda çıkarttım. Benim kızıma aşırı gaz yapıyordu. Rabbim kolaylık versin🙏