Cali Neler oluyor 45 günlük bebeğim var ağlıyor çok gazı var pskolojik çok bozuk siz neler yaşadınız neler yaptınız ilk 3 ay içinde
Oyku2019 Cali bizde oyleydik hic uyumuyordu ve asla duzelmedi suan 27 aylik 1 de kalkti hala uyumadi sallıyorm bende sinirleniyorum kiziyorm ama duzelmiyor gazi bitse sendromu baslayacak 😏ve suan bebekligi iyiymis diyorm
Metonunannesi Cali her çocuk bir değil ama bizim ilk 3ayimiz lanetti hatırlamak bile istemiyorum tamam kolik değildi ama gaz sancısı çok fazlaydı uykuya geçişleri çok çok zordu çığlık çığlığa zor uyutuyordum ilk 3 ay hastane kontrolleri hariç kapının önüne bile çıkaramıyordum aglamasindan o kadar ozeniyordum ki bebek arabasina çocuğunu koyup yürüyüşe çıkanlara ama şükür ki geçiyor o gunler
uyurgezer Cali ilk 3 ay yaşadığımı düşünmüyorum😂 yapışık ikiz gibi, gecemiz gündüzümüz karışmış bir şekilde yaşadık. Bitmek bilmeyen gaz sancıları, üst düzey kolikti😭 çok şükür 3. Ay girdiğinde büyük oranda geçti ama hala mızmız kucak isteyen bir bebe🤷🏼♀️
Nejlavrl Cali canim doğduğundan beri gazli 3ay bir haftalığız hala gazli cok zor uyumak bilmiyor uyuyor gaz sancisina geri uyaniyor gazi oldugu icin surekli kucakta pıspıs bu sefer hep kucak istiyt surekli agliyor kendi osurugundan korkuyor masaj yapiyorum kendini kasmadgi surece ne gaz yapiyor ona hala anlayabilmis degilim
Mlkdr Metonunannesi Bu anlattığınız şimdiki ben benim kızım kolik bide üstüne üstlük 🤦 inanın stres olcam hep aglicak diye kendimi eve hapsettim çok mutsuzum 🥺 2 buçuk aylık su an 3.ayda geçer diyolar sabırla bekliyorum 😓
Cali Ay inşallah geçer bizimde gazından dolayı emmiyor ağlıyorum bu çocuğu dünyaya aç bırakmaya mı getirdim diye psikolojim hiç iyi değil biliyorum saçma ama bi garibim işte
Nejlavrl Cali benimkide sütünü icerkrn kivraniyordu canim icemiyordu 5 6 pozisyon gelistirdim sut icirmek icin surtta ayakta kolda yatakta herseyi deniyorum o sutunu icsij diye bi gaz cikartma bi sut icme bi gaz cikartma bi sutunu icme bir bir bucuk saat ugrasiyorum o icebilsin diye gazli olunca zor icmiyorsa gazini cikartip yarim saat sonra bir daha deniyorum
Mrtlh Mlkdr benim bebem de 6 haftalık psikolojim berbat sürekli ağlıyor gazı çok uykuya geçişi uzum 15 dk da uynaıyor
Mommqueen Cali ilk üç ay bence en zor dönem 3 aydan sonrası kolaylaşıyor gercekten sabret biraz dha canım az kaldı
Hum34 İlk 3,5 ay en kötü dönemdi. Kızım için de benim için de çook zordu. Gaza çare bulduk en sonunda şükür ama benim psikolojim berbattı. Annemden Allah razı olsun. Onun sayesinde yendim diyebilirim💕 Şu an 7 ay bitti gayet keyifli geçiyor günler.
minikmelegimmmm Hum34 nasıl çare buldunuz benim yapmadığım kullanmadığım damla kalmadı ama hala çok gazı var 2 aylığiz. Bugün her yarim saate bir uyandi gece hiç uyumadım ikinip durdu gazdan şimdi kucağımda uyuyor bırakınca yine gazdan uyanacak
Hum34 minikmelegimmmm aynen böyleydik. Ben sab simplex ve nbl probiyotik kullanmakta çareyi buldum. Ve pek çok arkadaşıma da tavsiye ettim hepimiz çok rahat ettik. Bir de gaz masajı aşırı işe yarıyor. Öyle hafif yapmayacaksınız ama. İlk önce sağ bacağını karnına itin, sonra sol bacağını bunu 5 kes tekrarlayın. En son iki bacağını birden ittirin. Sonra bacaklarını havaya kaldırın bakın nasıl gaz çıkartacak. Birde her yemek sonrası 1 çay kaşığı kimyonu yutup üzerine su içiyordum. Ve bence en önemlisi çikolatayı hayatımda çıkarttım. Benim kızıma aşırı gaz yapıyordu. Rabbim kolaylık versin🙏
Srhtzlyh Cali ilk 3 ayda benim kızımda çok gazlıydı ve altını değiştirmek için bile yere koysam basıyordu yaygarayı. Birde öyle ağlıyordu ki çaresizlikten bende ağlıyordum çoğu kez. Ama inanın geçiyor zamanla gaz sorunu bitiyor. Benim kızım şimdi 8 buçuk aylık inanın ağlamayı bilmez🤭 başta çok zorlanmıştım sizin gibi ama geçiyor
Musam Cali gaz sancısına kurban olayım bir de 4. Ay atağını görün 4 . Ayı atlayabilseydik keşke 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Biraslanannesii Cali ayyy ilk 3 ayımı düşünmek bile istemiyorum aşırı gaz kusma sürekli ağlama eşim ben annem sabahlara kadar uyumuyordu hep ayaktaydık keza gündüzde öyle 40 ım çıkana kadar 14 kilo vermiştim öyle tempolu geçti benım için ilk 90 120 güne kadar zor şuan 8 aylık rahatım çok şükür 🙏 sabır canım 🙏
Demiralpinannesii Cali ilk 3 ay çok zorlu gecıyor cnm. Bebeğim 2 aylık olana kadar annem yanımdaydı daha sonra eşimle öyle yada böyle geçirdik o süreci. Allah kolaylık versin hersey geçip gidiyor emin ol cnm
Limonn Cali daha 20 gunluk ama gece gunduz birbirine girdi uyumuyor surekli agliyor kolik bebek dedi doktoru bazen moralim cok bozuluyor bende ağlıyorum ne zaman duzelcek bilmiyorum 🤦♀️
Eminos Cali ayniyiz 45 gunluk cok fazla gazli gunluk kimyon cayi corek otu yagi veriyorum karnina isitici krem surerim kusak yaptim bi tane utuyle ısıtıp sarıyorum bi nebze rahatlatiyor ama cok gazli hele gece uykusuna gecerken cok yoruluyorum emiyor uyuyor gzi cikiyor uyaniyor boyle dongu haline emiyor 2-3 saat filan
Gamze00777 Cali benimde öyleydi asla kucağımda inmez ne sürekli ağlardı. Artık kafayı yerdim. Kendi hareketleri fazlalaşmaya başlayınca şimdi çok daha iyi ağlaması aşırı azaldı. 3 aylık şuan