Berraserra Bozzzzy hele büyüğünüz sakin bir çocuksa dahada kolay olur kızım sabah uyandığı gibi kardeşinin yanına gelir hemen öper koklar sarılır’kız bu eller ne böyle bu ayaklar ne bu kadarda tatlı olunurmu’ diyor😂 daha 5 yaşında üstelik hiç adını söylemez kardeşim der hep ☺️
Badem mommyandson 4 yaş ideal bence, yada 5 olabilir. Aman peşpeşe yapmayın da aşırı zor. Benimkiler 3 yaş ve 2 yaşlar. Şimdi rahatladım ama inanılmaz zor bir dönem
1bocek1cicekannesi mommyandson oğlum 14-15 aylıktı hamile kaldım şuan 25 aylık kendisi kızım 2 aylık 🙈
Bozzzzy Berraserra oy maşallah yerim onu ben oğlum şuan çok zor bir bebek yani sürekli ağlıyor vs ama sakin yani öyle vurma kırma vs hatta benim oyuncak bebeğimle oynar su içirir vs yani hayırlısı olsun inşallah
Ogullarinaasikanne mommyandson en ideali 4 yas. İki oglumun arasi 4.5 yas. En azindan büyük oglum laftan anliyordu. Yemegini az da olsa kendi yiyodu odasinda uyuyodu tuvalet eğitimini kazanmisti bunlar cok önemli kardeş yaparken
mommyandson SultanAnne aybukemom Ogullarinaasikanne Minikuzu ahmetseliminannesi sinemisis Ogullarinaasikanne Babybloom Loveeee01 Gizem61 Elif1010 YusufunAnnesiiiii Siyahii sanırım çoğu 3,4,5 demiş. Teşekkür ederim❤️❤️❤️
momof2child mommyandson benim kendi kriterlerim vardi mesela)kizim 24yasimda dogdu )simdi 25yasim var ve ogluma hamileyim kizim 20aylikken Allah izin verirse oglum dogmus olucak)gelelim kritere ben 30yasima kadar 2 ve ya bilmem kac cocgum olacaksa 30una kadar bitirmek istiyordm hep)malum insan 30dan sora daha zor kilo veriyor)ve calismak ve s derken en iyi yas bence o)Cok sukur Allahda nasip etti)
betulahmethilmifatih mommyandson bu bence sizin dogacak olan cocuga yetebilmenizle alakali bi durum hem manen hem madden bu sorumlugu almayi istiyor ve gucunuz varsa bence ne zaman isterseniz o zaman olmali doktorlar eger olacaksa iki yasina gelmeden eger o vakti gectise 3 yasindna sonra olabilir diye oneriyor
djhefn sinemisis aynen 1.siniftan bir onceki sene daha iyi olabilir. benim kiz odevleri babasiyla yapiyor, aksam da babasi yatiriyor, bebisi uyutmaya ugrasiyorum ben de 7.5 aylik.. buyuk kizla bazen oynayamiyorum pek bsy yapamiyorum, uzuluyorum 🙁
Anne_6 mommyandson oğlum 28 aylık. Ben de ikinciyi istiyorum artık. Korunmayı bıraktım. Nasip kısmet. Oğlum bez ve mama masrafını ikinciyle devam ederim 😃 kıyafetler için de ayırdıklarımı kullanıcam. Enerjim azalıyor çünkü. İleri tarihe bırakırsam istemeyebilirim veya çok zorlanırım. Nasip kısmet. Gözümü kararttım artık. İkisi dr birden büyüsün. Rahatça gezelim
Derya-Anne mommyandson doktorlar 2-3 yaş arası olabilir diyolar benim kızımla oğlum arasında tam 2 buçuk yaş var kızım 2 buçuk yaşında oğlum 2 aylık oldu bugün