mom726272 Deryadila2534 marketten alıp içine yine marketten veya mobil bankacılık/ATM’den para yükleyebilirsin. Banka hesabı olmadan kart kullanıyorsun, içindeki kadar harcıyorsun. Paycell var bir de İninal var bildiğim. Şok marketten aldım ben. 5 lira
Deryadila2534 mom726272 ya gercektenmi şok marketten yrın alabilirmiyim hemen valla olursa baya dua ederim size😂
Deryadila2534 Bebegimm1 ay bende cok seviyorum kartla aslında eşimin kartı var alıyorum ama artık kartını vermiyor para veriyorum onunla al kartımı elleme diyor😂 e parada işe yaramıyor en iyi bi kart cıkartmak
Bebegimm1 Deryadila2534 eşler haklı bu konuda bi kartını kaptırsa daha geri alamıyolar 😁ben kartsız gezince param yokmuş gibi hissediyorum eşimin kartını kullanıyordum kart sende olunca para birikmiyor diyordu eşime verdim kartı para birikiyor simdi 🤭🤭 ihtiyacim oldugunda havale yapiyrm kendime 😁
mom726272 Deryadila2534 tabii çocuklara İninal kart alıyoruz biz içine para atıyoruz onlar da internetten oyun falan indiyorlar banka hesabı vs gerekmiyor 🤷🏻♀️ Yeğenlere hediye ediyoruz hediye almak yerine oraya para atıyoruz telefonuna uygulama indiriyorsun ordan aktifleştiriyorsun
Deryadila2534 Bebegimm1 aynı benim eşimde aman kartı elleme para vereyim sen al diyor hep ama haklıda kart olunca sanki bedavaymış gibi dolduruyorum sepeti😂
Deryadila2534 mom726272 iyi oldu ögrendigim yarın alıyım hemen teşekkür ederim iyiki acmışım bu postuda ögrenmiş oldum