Deryadila2534 Kızlar civilde alışveriş yaptıgımda kapıda ödeme vardı bi kac aydır bişe almamıştım bugun mama sandalyesi bikac parca oyuncak aldımkş kapıda ödmesi kalkmış galiba cok üzüldüm benim kartım yok su siteler kaprda ödeme yapsa keşke
Beyzasmom Deryadila2534 bi banka kartı edinin paranız içinde dursun çünkü kapıda ödemesi olan site bulmak artık samanlıkta iğne aramak gibi benim bekarken vardı kartim şuan mesela bisey alacaksam parayı eşime veriyorum hesabıma yüklüyor istediğim gibi alışveriş yapıyorum sorunsuz
1minikannesi Deryadila2534 eğer banka hesabınız varsa orada sanal kart oluşturup içine istediğiniz kadar para atıp normal kredi kartı ile nasıl alışveriş yapıyorsanız internetten aynı o şekilde alışveriş yapabilirsiniz.
Bebegimm1 Deryadila2534 kapıda ödeme devri yakında biter. bence bi tane banka kartı hesabi actirin paranizda kartinizda durur ben kredi kartı kullanmıyorum banka kartımla alisveris yapiyorum nakit bile taşımıyorum cuzdan falan kaybolur para uçar gider kartta öyle bi derdim de yok arayiyorsun musteri hizmetlerini kartı iptal ediyorsun paran hesabta kalıyor 😁
Deryadila2534 Beyzasmom evet bende bugun onu eşimle konuştum bi banka kartı alıcam paramı içine yulerim heryerlerde kart gecerli artık
Deryadila2534 Bebegimm1 aslında benimde bekarken vardı kaybettim sonradan daha cıkarttırmadım ama artık şart oldu en önemliside trentyol için hersey görüp alamamak cok cnımı sıkıyor😂
mom726272 Deryadila2534 marketten alıp içine yine marketten veya mobil bankacılık/ATM’den para yükleyebilirsin. Banka hesabı olmadan kart kullanıyorsun, içindeki kadar harcıyorsun. Paycell var bir de İninal var bildiğim. Şok marketten aldım ben. 5 lira
Bebegimm1 Deryadila2534 kesinlikle kart şart ama bu seferde surekli harcayası geliyor insanın ama en güzel yanı paranı onceden ödemis oluyorsun😁 kapıda ödeme oldugunda nakit para o an lazım olsa harcayamıyorsun yada harcamış oluyorsun ben kartla ödeme yapmayı seviyorum 😁
Deryadila2534 Bebegimm1 ay bende cok seviyorum kartla aslında eşimin kartı var alıyorum ama artık kartını vermiyor para veriyorum onunla al kartımı elleme diyor😂 e parada işe yaramıyor en iyi bi kart cıkartmak