Derinn67 ilknuraydinnn içim rahatladı valla evham yapıodum bi kaç kişi daha yazmış olmadık diye şükür 🙂
ilknuraydinnn Derinn67 tek sıkıntı sürekli test yapmak işte 😁 doktorum korunsan bile her ay test yap mutlaka dedi
Derinn67 gemmateller bu benm 2.çocugum ama diğerini unutuyo insan yıllar geçince heralde bukadar uzun deildi.hayır çubuk negatif çıkınca gitmedm açıkcası doktora
Kkaraca Derinn67 normalmis annemde 1 sene sonra olmus yalniz bunu yazdim ve gecesi kanamam geldi 😂😂😂😂