Pinar_pinar35 Teşekkür ederim 😘evet doktoru aradım akşam oda birşey olmayacağını söylemişti içim rahatladı kızım birde huysuzlanmaya başladı dün ağlıyo emmeye çalışıyo emesi var ama onun için aradım hastalandı mı verdim diye onun için de 2.ay atağı diye birşey varmış galiba ondan yapıyormuş