Nyles2019 Hayatim tamam canım sağol evet iniyordu sanırım ağrısı vardı şurıptan sonra kendine geldi Antalyadayım burası çok sıcak zaten birde aşı olunca iyice huysuzlaştı ter içinde kalmıştı şurubu verince rahatladı.
Nyles2019 PelinKaraca atlet var şu an sadece Antalyada oturuyorum aşırı sıcak. Sıcaktan huysuz birde üzerine aşı iyice ter içinde kaldı iniyordu bir kaşık verdim ama şimdi normal günlerdeki gibi kendi kendine oynuyor.
Nyles2019 Regen memede uyumasını istiyorum ama çok sıcak şuan Antalya ve ikimiz ter içinde kaldık 😩 sıcaktan huysuzlaştı birde.
Nyles2019 LtfyeAsaf aslında vermeyecektim ama hem inliyordu hem çok sıcak evim ve hava aşırı sıcak ter içinde kaldı yavrum sadece atlet olduğu halde sıcakta olunca iyice huysuzlaştı verdim mecbur korkuyorum birde yalnızım 😔
Nyles2019 Regen emerken çok terliyor dudak bağımız var emerken zorlanıyor malesef tüm gün memede zaten 😔
Gamzeaykuteymen Nyles2019 canım benim oğlumun ateşi olmadı ama çok huzursuzdu ağlıyordu hep kucak istedi ağladı ağrısı olabileceğini düşünüp bir çay kaşığı calpol verdim rahatlattı bence çünkü uyudu sonra
Elifsaresmom Nyles2019 evet verdik 39.2 ateşimiz çıktı calpol vermemize rağmen ateşi bir türlü düşmedi cırılcıplak soyduk üstünü bezi ıslatıp ıslatıp alnına kasıklarına koltuk altına koyduk anca öyle düşürebildik ateşini saatler sonra
Nyles2019 Elifsaresmom anladım peki ilk gün mü oldu biz geceyi iyi atlattık çok şükür bugün inşallah bir sıkıntı olmaz keyfi yerinde şu anda
Elifsaresmom Nyles2019 aşıdan 5 saat sonra ateşi çıktı şu an 24 saat oldu ancak 37.9 a düşürebildik ne yaptırtsak düşmüyor. Süt alerjisi var egzamasını azdırdı belki de o yüzden düşmüyor