Nyles2019 oğlumda bugün oldu 3 aşı birden ikinci ay aşıları.. carpol her ihtimale karşı ateşi çıkmadan yinede verin dedi doktor.. bir zararı yok zaten çıkmadan önce verilmeli dedi.. ateşi olmasa bile ağrısı olur ona iyi gelir dedi.. 6 saatte 1 defa 1 cay kaşığı veriyorum. 36.9 ateşi onunda şuan.. 2 gün takip etmekte fayda var