nursocum Eesay Ayyy o kadar üzülüyorum ki bari bi kaç ay kullansaydı çöp oldu güzelim suluk. İyiydi yani kullanılırdı. Bi tanede ben alayım madem☺️
Mamickonunannesi Feyzosunannesi evet ama cok aman aman değil minik minik yani bebeğin ters şekilde sallamazsa bir sıkıntı yaşamazsın
Feyzosunannesi Mamickonunannesi bı alıp deneyim bende ya benimki hep akıtıyor ters cevirdigim an komple su dökülüyor