Aleynatnr45 Oğluma hangi suluğu alsam Bi şekilde kendini ıslatıyor her su içişinde üst değiştiriyorz yordu artık bu durum varmj su akıtmayan suluk yada en az akıtanı
Eesay Aleynatnr45 bana da @nursocum önermişti burda uzspace marka pipetli suluk. Çok memnunum koku, akıtma yapmadı hiç🌸
nursocum Eesay Sağlamlığı nasıl? Fırlatıyor mu hiç sizin bebeğiniz? Ben sipariş verirken sepetten çıkmış eşime at dedim önerilenlerden birini atmış oda büyük güzeldi ama benim tazmanya canavarına bi kaç gün dayandı 😂
Eesay nursocum çok güzel, hatta büyüğünü kendime alıcam😂 o hala eski sulukta onu fırlatıyor, uzspace in pipetiyle bozdu kafayı onu çıkarmaya çalışıyo sadece. İnşallah gazabından koruyabiliriz😂
Slmnese Aleynatnr45 canım ben 1.5 yıldır nuk’un suluğunu kullanıyorum çok sağlam ve asla akıtmıyor bir kere bile çantamız ıslanmadı.
Elif1010 Aleynatnr45 avent kullanıyordum her taraf su wee nin pipetli suluğunu aldım çok şükür ıslanmıyor dökülmüyor
GmzSnn Aleynatnr45 Bi süreç bu ısırma süreci malesef her çocukta oluyo sanırım dişleme😅 bende çok yenisini almak için gittim mağazalara😅😅
Mamickonunannesi Feyzosunannesi evet ama cok aman aman değil minik minik yani bebeğin ters şekilde sallamazsa bir sıkıntı yaşamazsın
Elif12- Bizde 2 senedr wee kullaniyorz asla akitmiyo 2 senedr koku dahi yapmadi ki bn icinde kizima meyvesuyu ve ayranda veriyorm ona ragmn koku olmuyo okdr dişliyor bi şey olmadi
nursocum Eesay Ayyy o kadar üzülüyorum ki bari bi kaç ay kullansaydı çöp oldu güzelim suluk. İyiydi yani kullanılırdı. Bi tanede ben alayım madem☺️