Zormama tgba-22 prematurelere bile yogunbakimlarda zeytinyagi iciyorlar,yakmaz bogazinj.. gerci ben 3 gundur zor bela iciriyorum ama hala kaka yok tam 15 gun oldu kaka yapmayali😔😔
Zormama Fatma46elif35 20 gun yapmayinca nasil yapti peki kakasini? Benimki 15 gundur yapmiyor, daha once haftada bir yapardi son yaptigini da lavmanla yaptik bu defa lavman kullanmayalim dedik ama 15 gun gecti.. oyle karni sert degil arada huysuzluk yapiyor ama biz cok uzuluyoruz kaka yapmadigi icin😓
Fatma46elif35 Zormama Normal yaptı anne sütü alan bazı bebekler de yalancı kabızlık olur dedi doktorumuz yapmiyo idrariyla cikiyo gibi ben korktum herkes gibi fitil verdim normal di sonra. Bir hafta sonra yaptı benimki sık emmiyordu mama da almıyordu ondan dedim ben kendi kendime
Fatma46elif35 tgba-22 fitil ilk olarak veriyor Cok uzun süre yapmazsa lavman veriyorlar kolay kolay yazmıyor lavman sancı yapiyo bağırsaklarına sık vermeyin mamadan olabilir alıyorsa mama günlük zeytinyağı verin aç karnına faydası olur
Zormama tgba-22 yok gliserin fitil bu krem tup makata bosaltiyoruz. Gliserini kullanirken dikkat etin makatini cizmeyin bayagi sert bir sey😔
tgba-22 Fatma46elif35 doktora yazdım gliserin fitil dedi.ben 1 cay kasıgı zeytinyagını sütle karıstırıp verdm etki eder inşallah
Fatma46elif35 tgba-22 Kaç gün oldu yapmayali yine bir fitil verin çok geçerse fitil de fayda etmez lavman vermen gerek olur
PrensesimEla tgba-22 Sadece anne sütü alan bebeklerde 7gune kadar kaka yapmaması normal olarak karşılanıyor ama 5 gün yapmazsa götürebilirsiniz doktora. Benim ,3 aylık kızım da düzenli 5 günde 1 yapıyor sorun yok dedi doktor. Ama ıkınma sebebi gaz olabilir
tgba-22 PrensesimEla eve töyle ama bebek rahat degil gibime geliyor yarım gliserin fitil koyduk inşallah bi daha gerek kalmaz