Ben eğitim vermemeye karar verdim.Hep memede uyumuyor çünkü bazen de kendi kendine uyuyor.Demek ki biliyor uyumayı O yüzden ısrar etmiyorum.Gece ise ⅔ kez kalkıyor.Uyanması da bana normal gibi geliyor.İşler onun istediği şekilde ilerliyor.Akşam 9 :30 gibi uyuyor sabah da o saatlerde uyanıyor.14 aylık