Sadekahve @Havvakck Saydıklarınin çoğu bizde de var ama ben bir problem olarak görmedim bunları.Siz neden öyle düşündünüz ki.Benim kızımda 3 ay 8 günlük bu arada.
Kemalcim Havvakck gayet normal her bebeğin verdiği tepkiler yaptığı hareketler neden farklı geldi size 🤔
Sadekahve @Havvakck Bu bizde yok o yüzden birşey söyleyemem.Doktora gittiğinizde sorarsınız içiniz rahat eder sizinde.Annelik demek endişe demek sanırım 🙂
Deletedmom5454 Havvakck şu sıraladığın şeyler varya bir bebeğin yaptığı en doğal şeyler .. aynılarını oğlum da yapıyor kendinde değilmiş gibi demen bir tuhaf onlar gayet kendinde biz evham yapıyoruz korkma
Deletedmom5454 Havvakck bir kere uykumuz gelince biz bile gözlerim ovuştururuz bunun neresi anormal kız cidden ?