esleminannesi2 bizzzzzzzz yaşadık detaylı anlatayım canım. 6 aylığı biraz geçtik kendini titretiyodu böyle hani içimiz ürperir deriz ya saniyelik birşey ve vidoya yakaladım nöbet olabilir dedi tanıdığımız bir abinin abisi doktor allahım 1 hafta boyunca yemekten kesildim. Ege üni götürdük çocuk nörolojisi ama bitik bi durumdayız ön muane yaptı hiç bi şüpheli durum görmedim tepkileri çok iyi ama eeg sonucunu görmeden bişey diyemem dedi. Bize 20 gün sonrasına sıra verdiler. Biz kesinlikle bekleyemezdik ege üniverstesinde pröfösör olan gül hanım özel klinik açmş oraya gttik tam 7 ay 3 günlüktük uykusu vardı ama biraz bitkisel toz ilaç verip uyuttuk ayağımda salladım sonucumuz allahıma bin şükür temiz çıktı. Hiç bir sorun yok herşey çok iyi biz buna tıp dilinde shuddering atack diyoruz bebekler bazen korku anında heycan anında çiş kaka yaparken yapabilir 1 yaşına kadar devam edebilir sonra geçer dedi . 7. Bçk aylık olduk birden o haraketi kesildi şuan yaşımıza 15 gün kaldı hiç bir daha o harekrti yapmadı. Benim çocuğum epilepsimi acaba diye 1 hafta ağzıma 1 lokma ekmek su koymadım o harekti yaptıkça hep ağladım. Allahım korktuğumuza uğratmasın kontol amaçlı eeg çektirebilrsin ben iyi ki çektirmişim diyorum