Deletedmom_64 inanınki aynı böyle yapıyorum, sabah uyanır mama veririm aradan 1 ya da 1.5 saat geçer kahvaltı niyetine biraz bişeyler veririm yumurta haşlaması pekmez tereyağı gibi şeyler. Sonra uyur uyanınca mama yine 1.5 saat sonra falan ek gıda. Hep bu düzende gidiyorum önce mama mamadan 1.5 saat sonra ek gıda. Ama işte sorun şu ki asla yemek istemiyor. Zaten mamayı zorla yiyen bir bebek en başından beri iştahı hiç iyi olmadı. Ek gıdaya geçince hepten bütün ümidi ek gıda oldu. Mamayı yemeyince mecburen aç kalmasın diye peşine yoğurt ya da çorba gibi şeyler veriyorum. Üzülüyorum aç diye. Bu da onu mamadan iyice uzaklaştırıyor sanırım. Bugün ek gıdayı tamamen kestim. Mama yemesi daha iyiydi. Gerekirse bir süre böyle gidip mamaya döndüreceğim. Çünkü bizde anne sütü sıfır mamayı alması lazım. Ahh kafamda saç kalmadı bu çocuğun iştahından