Dilanbozkurt ya şu an ağlayarak okuyorum biliyor musun, herkes aynı şeyi söylüyor. Aç olsa yermiş ben çok abartıyormuşum neler neler diyorlar. Tam olarak aynı şeyler, 8 aydır evdeyim. Dışarı çıktık mı yemez. Elimde kaşık, şırınga, biberon hangisiyle yer acaba diye kendimi yiyip bitiriyorum. Başımın ağrısı hiç ama hiç geçmiyor. Öyle yoruldum ki anlatamam. Evden bir yere çocukla gidemiyorum çünkü evde yemiyor dışarıda hiç yemiyor. Dişlerimi sıkmaktan çenem ağrıyor. Bi elimde biberon bi elimde oyuncak ona doğru eğilmekten belim sırtım boynum hiçbir yerim tutmuyor. Her tarafımdan çatır çutur ses geliyor. Ahhh dağlara çıkıp bağırasım var