Arel45 canım ilk başta kasığımın orda ağrı oldu daha sonra bağdaş yapıp oturamadim , eveli günü bacagimdacoteki bacağıma göre rengi değişmiştichafif morarma gibi ve daha sonra baldirim kocaman olmuştu şişmişti ve ben bacağımı oynatamiyodum ağrıdan açıdan çok agliyodum tabi bunlardan daha öncede delicgibi yer atıyodum bana lohusa teri dediler sonra sirrtima bı ageicgirdi nefes alamadım nerdeyse sezeryandan sonra olur bu ağrı dediler takmadık ama sonra bacağa vurunca benim dvt olduğu anlaşıldı sizde varmı