Elifeflin bennn 😔😔 ama benim sezeryan sonrası oldu malesef lohusayken ameliyat oldum , bacağıma attı benimde hemde.cok fazlaydı , karnıma kadar uzanmıştı 3 aylık olucaz nerdeyse hala yurumemde sıkıntı var hibor kan sulandirici , ecopirin kullanıyorum acaba 2. Çocukta nasıl oluyo merak ediyorum geçmiş olsun sizede