Gazel deotak kullandim krem olandan cok iyi geldi kokuyu kesti ama koltuk altimda minik sislikler oldu biraktim. Simdi siveno rollon kullaniyorum o da kokuyu kesiyor. Dogum sonrasi nefret etmistim kendimden sizi cok iyi anliyorum. Deneme yanılma bulmak gerekiyor. Bana sebamed hic iyi gelmedi mesela daha iğrenç bir koku oluşturdu. Zamanla azaliyor ama merak etmeyin🌺