Anne096 canım sütünle silmeni önermem bence bir daha yapma birinden daha da artırdığını duymuştum. Ayrıca benim bebeğimde de vardı doktor damla verdi düzenli kullandım ve sabah akşam çayla temizledim birde burunla göz arasındaki bölgeye hafif hafif pıt pıt vurarak masaj yap dedi doktor göz yaşı kanallarını açıyormuş yeni doğdukları için kapalı olursa göz çapaklanıyormuş. Bir de eskiler kulağı üşümüştür der ne kadar doğru bilmem ama ben yinede tedbirimi aldım banyo yaptırırken kulağına pamuk sok su kaçmasın ve şapkasını giydir derim. Bizim ki çok şükür geçti şu an 40 günlük İnşaAllah senin minnağında bir an önce geçer 🤲🏼🥰