Merhabalar. 25 günlük bebeğimin doğduğu günden beri gözleri çapaklanıyo serum fizyolojikle sildim, kaynatılıp soğutulan pamukla siliyorum, sütümle sildim göz masajı da yapıyorum ama asla geçmiyo geçicek gibi de durmuyo siler silmez dakikalar içinde tekrar doluyo gözleri. İçim gidiyo artık 🥺 ne yapmak gerek extra bişey yapıp çözüm bulan olduysa nolur akıl verim tükendim 🥺