Magnolina Metecikmom hiç incelemedim Kutusu var mı sizde bakın içinde ki yağlarda palm var mı lif var mı
256820 Alyosun_annesi7 burda ki öneriler üzerine bebelac gold kullanıyorum çok memnunum iyi kilo aldırıyor😇
Magnolina Metecikmom Benim bebeğim kilolu değil 2.5 kg doğdu bide hamileyken 8. Ayda covid oldum ondan bebeğimin kilo alımı durdu ilk 3 ay çok zor kilo aldı ben iyi bir ornek olamam ama ağır bir mama kokusu tadı seçici ise bebeğiniz tad konusunda zorlanabilir
Eczmom Alyosun_annesi7 Aptamil prosneo yada hipp conformil. Çok kilo değil ama sağlıklı kilo aldırır.
Fatihbera Sma optipro kullanıyorum çok memnunum gaz problemi yapmıyor, kilo alımı da şu an fazla biraz önde gidiyoruz