Ebrulideniz Alyosun_annesi7 2 ay 21 günlük 7 kilonun üzerinde en son iki aylıkken aşıya götürdüğümde 7 kiloydu
Magnolina Alyosun_annesi7 Her bebek farklı denemelisiniz bence similac kullanıyorum kilo alımından daha çok içeriği lif var mı şeker oranı nedir beyin gelişimi için önemli olan maddeler var mı diye bakmak lazım
AYDANYEL Alyosun_annesi7 kesinlikle aptamil biz doğduğundan beri kullanıyoruz 9aylık 10 kilo oğluşunm maşallahınızı alırım 😘
miniikprens Alyosun_annesi7 Bebeğim sadece 2 ay anne sütü aldı emmedi ondan sonra. Kolik bebekti biz evolvianın kolik mamasını kullandık çok memnunduk. Şuan 5.5 aylık daha yeni aptamile geçtik
aselannesi33 Alyosun_annesi7 biz Aptamil kullanmıştık gaz kabızlık yaptı similac kullanıyorum şuan çok iyi
Elem27 emirinannesii Bebelac Gold. Bnde kullanyrm ama bn günde 2 defa veriyrm siz ne zamndr veriyrsunuz
Magnolina Metecikmom Ah evi telefon galerimi bir görseniz tüm mamaların fotoğrafları var incelemek o kadar karisik ki benim için şeker oranı az olsun lifli olsun palm yağı olmasin beyin gelişimi için olan içerikler fazla olsun yeter
Metecikmom Magnolina bencede en güzeli o, bazı mamalar geröekten kof şişiriyo maalesef, evolvia nasıl sizce içerik olarak
Magnolina Metecikmom hiç incelemedim Kutusu var mı sizde bakın içinde ki yağlarda palm var mı lif var mı