Zeynepazram Marven04 emzirdikten sonra gazını cıkartın mutlaka ve reflü yatagı kullanın ya da yattıgı yerin bas kısmını yükseltin yastık kullanmadan emzirirken ara verip gazını cıkartın emzirmeye devam edin
Marven04 Zeynepazram memeyi o kadar zor tutuyor ki ara vermek onun işine gelir almaz bi daha memeyi 🤦♀️
Marven04 UrasBaby ben bi süre makine bagımlısıydım sağmaZsam tas gibi kalıyordu ve ben 3 ayda 4 kere mastit oldum makinenin yanından geçmem artık elle sağıyorum
Marven04 cansuakyz mama hiç vermedim sadece emzirmeye çalışıyorum 4.ayda dışarıya ilgisi cok arttı emzirmek cok zorlaştı dişte çıkarıyor galiba sürekli ısırıyor
cansuakyz Marven04 benimki de öyle zorla emziriyorum em çek em çek çok zor evet biliyorum ama gittiği yere kadar gideceğiz
Yasminarya Marven04 geriye doğru hafif yatarak emzir benim doktorum öyle söylemişti bende öyle yaptım