Prensesannisii kilo taikibinizde nasildi kilo takibiyle anlarsınız benim göğüslerinde yumuşacık bende çok sıkıntı ediyorum ama aylik kontrollerinde 1 kilo ya da 1 kilo üstü almis oluyor. Benim bebegim doymayi bilmiyor birde. Karnı şişiyor lukur lukur ediyor ona rağmen emmek istiyor belki oyle biseyde olabilir. Ben çekiyorum düşün kendi bırakmıyor.