Merhaba kızlar kafayı yemek üzereyim bir ay öncesine kadar neredeyse fışkıran sütüm birden azaldı bebeğim doymuyor emiyor göğüste süt bitince ağlıyor diğerine geçiyor yine aynı şekilde oluyor mama da yemiyor napacagimi şaşırdım çişli bez sayısı 4-5 adet fakat neden ağlıyor sütümün azalıp azalmadığini nasıl anlayabilirim ( sağmak dışında ) göğüslerim yumuşacık oldular bu arada bebeğim 5 aylık lütfen bir fikir verin nasıl artırabilirimm Solgar B12 ve bestlak kullanıyorum başka neler yapabilirim 😔