ablk emzik damak yapısı için hiç faydalı değil hiç bir doktor önermiyor.. ben çok direndim vermemek için ama kolik bir bebegim var bir tek emerken rahatlıyor mecbur kaldım.. damak yapısını bozuyor çünkü ilerde.. sakın damak emzik vermeyin.. bana her doktor verirsen bile sadece avent shootie verebilirsin dedi.. biraz büyük ağır geliyomuş çoğu bebege ama benim oğlum rahat emiyor.. olabildiğince az vermeye calısıyorum kolik saatinde rahatlasın diye.. dediğim gibi mecbur olmadan vermeyin bence