Ayazinannesiseyda tosbikyanak-ela- diyetisyeniniz online mi yoksam hastane mi ? Ben de geçen hafta başladım öğünlerim hep aynı hep klasik sabah kahvaltisi gitmyecegim artık o ogunelri ben kendim evde de hazırlarım.
tosbikyanak-ela- Ayazinannesiseyda online ama her hafta değişiyor diyet listem. Mesela geçen haftalarda şehir dışına çıkmam gerekti 1 günlüğüne o güne bile ozel liste hazırladı çok memnunum o yüzden
H12345 fatosd36 Yaa işte bilinçli yapılan birsey değil öyle denk geliyordu ama baksana yanlis yapıyormuşum
tugceyildiz H12345 ama önemli olan sağlıklı ve düzenli beslenmek. Artı ara öğünler yağlanmanın düşmanı ☺️ Yağ şeker un çıkması lazım
H12345 Maviyesil121212 normalde de iki öğün yiyen biriyim asla aralarda kendime birsey yapan biri değildim Ama işte kilo veren biri değilim buna rağmen Tarçınlı Türk kahvesi de tok tutarmis bunu anladım açıklıyorum ama genede kilo gitmiyor malesef
Maviyesil121212 H12345 halam da cok dikkat etmesine rağmen kilo vermiyordu insülin direnci çıktı, baktırın isterseniz, tiroidlerinize de baktırın. Bu Arada tarçınlı kahveyi mutlaka deneyeceğim teşekkürler 🙏🏻
DenizSerap H12345 kan değerlerinize baktırdınız mı? d vit eksikliği,hipotroid gibi şeyler kilo vermeye engel ya da yavaşlatıyor 🥺
Pinkpurple H12345 sürekli tartilmayarak. Haftada 1 gün belirle ve o gün tartil. Her gün tartilirsan her gün kilo vermeyeceğin için motivasyonunun bozulur. Yaptığınız diyet şekli güzel bence vericeksiniz