minikASLANIM konuşma terapisti öneriyorlar eğer bizim konuşmamız gecikirse gitmeyi düşünüyorum, taklit yeteneği çok önemliymiş konuşmada ellerini kaldır, ayakları ac ayaklarını kapa vs gibi yaptıklarınızı yaptırmaya çalışın, benim geçen sene babam vefat etti ve toparlanma sürecim çok uzun sürdü hala da toparlamış sayılmam ama çocuğun benim mutsuzlugumdan çok etkilendi ve şuan kendimden ödün vererek onunla fazlasıyla ilgileniyorum ne kadar çok ilgi görürse gelişimi o kadar iyi etkileniyor , göz teması azdı ismine bakmıyordu oyuncakları ile oynamıyordu, bildiği şeyleri yapmamaya başlamıştı alkış by by vs şimdi çok şükür yapıyor tekrar en önemlisi komut almıyordu birşeyi istediğimde vermezdi , gel git vs bilmiyordu şuan herşeyi biliyor ne dediğimi anlıyor en önemlisi de alıcı dil zaten