Bircocukannesi_ Göz kontağımızı vardı.
Fakat eskiden olan kelimelerin hepsi gitti hiç konuşmamaya başladı.
İsmine tepki keyfi veriyordu.
Akranları ile iletişime geçemiyordu.
Sosyal açıdan eksikti.
Komutları almıyordu.
Uzunca bi süre sadece ekran gördüğü için sosyal olarak gelişim gösteremedi oğlum