Slda35 ben son zamanlarda bir istemeye gittim herhangi bir şatafat yoktu çikolatada. Sadece çiçekler büyük yapılmıştı ama çikolata kibar ve orta boy bir paketteydi hepsinde. Benim istememde de çiçek büyüktü, çikolata klasik bir tepsideydi. Gondol vs bence baya bir gereksiz masraf oluyor