Slda35 yakın zamanda arkadaşım kız istedi, biz gümüş tepside yaptırdık çikolatayı. Bikaç yıl önce kuzenimi istemeye geldiklerinde çiçeği gül değil de çok güzel bir aranjman getirmişlerdi. Sanırım gül biraz eskide kaldı. Ama bence bunlara gençler karar versin