Zasya yookkdahaneler bende hastane de yapamayınca lağman yaptılar. Evde de acır korkusuyla 10 gün yapamadım. Ama yapamadıkça dikişler daha çok ağrıyor. 10 gün sonra gittim ve boşuma o kadar stres yapmışım dedim. Asla acımıyor, hiç korkma canım
cikolatahurma yookkdahaneler bende çıkamadım doktorumu aradım bana şurup verdi sonrasında çıkabildim oralac diye bir şurup
pandemibebegi yookkdahaneler Reçetesiz almıştık zaten biz. O ilaç bebeklere bile veriliyor ciddi kabızlık durumunda. Rahatsızsanız mutlaka alın. Ben sadece iki kere içtim sonra bir daha gerk kalmadı zaten.
pandemibebegi yookkdahaneler Ve onu içip büyük tuvaşete çıktıktan sonra dikişlerimin acısı bile azalmıştı. İçeride birikip baskı yaoıyor dikişlere daha kötü.
yookkdahaneler pandemibebegi kuzuş Allah razı olsun gerçekten aldım şurubu içtim 15 dk geçmedi WC çıktım ama çok af edersin ishal olarak çıktım ne zaman düzene biniyo Bundan sonra
Rapunzea yookkdahaneler bol bol su ve kayısı kompostosu bide fazla katı beslenme ekmek vs sulu şeyler ye. Kabızlık için Surup ta yazior doktor onuda kullan
egelsenkonuss yookkdahaneler ben ilk hafta hiç çıkmadım doktor bana oralac yazmıştı iyi geldi bide hoşaf iç bol bol
Badedurununannesi yookkdahaneler incir ve kayısı kurusu yiyip üstüne su içmiştim canım ben iyi gelmişti incir tazesi varsa Pazar’dan alıp öyle de yiyebilirsin
pandemibebegi yookkdahaneler çok sevindim canım rahatlamana. Benim de öyle hemen etki etmişti. Katı beslendikçe düzelecektir emin ol. Şu an için yumuşak olması daha iyi öbür türlü büyük tuvaleti yaparken dikişlerin acır.
Ftmat yookkdahaneler bekunis diye bı ilaç var onu alın inanılmaz ise yarıyor. Bende cokmotu olmuştum kaç kez lavman bile okdum çare olmadi gaz oldukça dikişler daha çok ağrıyor bilirim mahvolmuştum bu ilacla rahatladım
pandemibebegi yookkdahaneler ben ilk zamanlar korkmuştum büyük tuvaletimden ondan daha sıvı beslenmiştim 🤭 ama sen herşeyden yiyorsan sıkıntı olmaz düzene girer inşallah. Benim gibi sırf sıvı beslenme yani onu demek istedim