asiltonunmommysi oğlum şubat doğumlu ilk günler evim soğuk olduğu için zıbın üstüne tulum yelek üstüne battaniye giydiriyordum sonrasında tulum ve sadece battaniyeye sardım.. Ama bu aylarda olsaydı bu kadar sarıp sarmalamazdım isilik dökme olayı da sıcaktan olur.. Hele gece yelekle yatırmayın zaten tulum üstüne kalın bir battaniye örtseniz ya da kundak yapsanız yeter.. Bebekler kundakla çok rahatlar aslında bacaklarına masaj yapın yukarı aşağı şeklinde gazını çıkarın ama çok da kalın giydirilecek bir hava yok ki kalorifer de yanıyormuş..