Kitaplarda instagramda doktorlar vs bebeği ev içi 24 25 derece ise kaşım giydirmeyin patik vs diyolar görmüşsünüzdür. 22 günlüğüz daha ama başından beri sıcağa alıştırmayayım üşümez derece iyi vs diye zıbın üstüne tulum 1 çorap bazen örme yelek giydirdim o şekilde giydirip penye pattaniye örtüp uyutuyordum. Bu gaz meselesi başladı çıldırır gibi ağladığı zaman susyuramadım kayınvalide aldı sarı sarmaladı patik giydirdi 2 örgü battaniye örttü vs sustu uyudu bizim oğlan bide güzel osurdu vs bende üşüdüğüne inandım. Şimdi devam ediyorum yelek battaniye vs kalın olarak bi yanımda yanlış yapıyorsun diyo ama kararsız kaldım siz nasıl giydiriyorsunuz ince giydiği zamanda öyle ensesine göğsüne vs bakıyordum soğuk olmuyordu üşümüyordu sanki ama bilmiyorum