Mucizemsin21 aynı sorun bizde de var 2.5 ayligiz. Lansinoh bende işe yaramadı. Avent yaramadı. Mamajo yaramadı. Nuk aldım gelince deneyeceğim bir de onu. Mamayı icemedigi için de 30 ml den sonrasını istemiyor atıyor ağzından zorla verince de kusuyor. Resmen beslenme problemi yaşıyoruz. Ne ağladım bunun için kaç gün ağladım. Daha gece o kustu ben ağladım 😔