Kızlar 2 aylık oğlum var ve başından beri kaç biberon aldım hepsinden akıtıyor kenarından sadece bu küçük weenin biberonu var onu emiyor doğru düzgün oda çok hava alıyor biberonun ağzı bükülüyor resmen sonra fııss ses çıkıyor ağzına hava giriyor aventin biberonunu aldım onuda emerken cuk cuk diye ses çıkarıyor öbür biberonundan çok yavaş akıyor alıştı ona diğerleri de 0-6 ay ama hep sızdırıyor kenardan kendi biberonuylada yarım saatte anca yiyor uzun oldu ama kusura bakmayın ya neden böyle oluyor diğerlerinde