Asleres ben evde denedim . Kutu sütü ısıttım ocakta 5-6 saniye kadar parmağımı tutabileceğim sıcaklıkta olunca 1 yemek kaşığı süzme peynir koydum.( süzme peyniri ısınan sütle ayrı bi kapta ılıttım önce sonra karıştırdım içine) . Cam kavanoza koydum sofraya sarıp 7 saat kadar dışarda beklettim . Daha sonra buzdolabına koydum bi 5 saat sonra da tencerenin içine süzecekle koydum(içine bez koydum) suyu süzüldü. Suyu peynir altı suyu oldu bezin içinde kalan labne🙈 çok lezzetli oldu 😍 karışık anlatmamışımdır umarım anlamadığınız yer olursa sorabilirsiniz🥰