Annesininmucizesi_ Gizemhzl yok parmak ucuna değil şöyle anlatayım bir ayak düz normal basarken biri hafif sola eğik duruyor yani sol başparmak hizasından topuğa kadar ama çok bariz bir şekilde değil yükü öyle dengeliyor gibi
ezgiiturkk Annesininmucizesi_ selam canım düzeldi mi çocuğunun ayağı. Şuan aynı durum bizde başladı 18 aylık kızım. Doktora götürmek için randevu bulmaya çalışıyorum neler yaptın inşallah düzelmiştir 🙏