Merhabalar güzel anneler 🌸
kızım 15 aylık . Geçen aydan beri ayakta durmaya başladı ve bu atlar bi iki adımda olsa atıyor bize . Dengeyi hiç sağlayamıyor. Biraz dikkat ettiğimde sol ayağının içe bastığını farkettim . Böyle bir durum yaşayan yada bilgisi olan annemiz var mı tedirgin oldum . Doktora randevu aldım cumartesi gidicez ama dayanamadım sizlere sormak istedim