Mimiii yookkdahaneler bi doktora gitmen de fayda var Allah korusun daha yeni doğum yapmışsın kabız olmak senin için hiç iyi değil
Cerenyazici NefesMaviDeniz Evet yeni dohum yaptım 30 gün oluyor korse takıyorum ama dikislerim açıyor benim🥺 sanırım daha yeni olduğundan
NefesMaviDeniz Cerenyazici Takmayın şimdi henüz çok yeni dikişleriniz. Ben de sizin gibi 1.ayda takmıştım ve dikişim kanamıştı. Yapmayın bekleyin 2.ay gayet ideal o zaman başlarsınız.