Lonewolf Cerenyazici Benim göbeğim hiç kalmadı şükür.Ben baştan beri yediklerime dikkat ettim 2.ayda gitmişti tamamen.
Mimiii Cerenyazici 10 kilo almıştım tekrar kendi kiloma düştüm (47) 2 ay önce doğum yaptım şöyle söyliyim Doğumdan sonra 2. Gün ayağa kalktım kendi işimi kendim yaptım haliyle hareketliydim bir de ekstradan doğumdan sonraki 3. Gün korse taktım şu an göbeğim dümdüz doğum yapmamış gibiyim göbeğin kendini salmaması için sıkmak bence şart
Busraata Cerenyazici ben hiç dikkat etmedim bünye meselesi çok şükürgöbeğim kalmadi 1ayda 8kilo verdim,oglumla egzersiz yaptim büzüşme felan da hiç yok şuan hamilelgimden fazlasını verdim 0 gobek
NefesMaviDeniz Cerenyazici İkiz bebeklerimiz ve 6.aydayız çok şükür göbeğim hiç kalmadı. Hatta o hamurumsu hali bile geçti. Doktorum demişti 6.aya kadar normale dönecek hiç endişe etme diye doğru da çıktı. Sizin daha çok yeni sanırım 1 ay mı oldu doğum yapalı? Zamanla geçecek ama kesinlikle korse takmanızı tavsiye ederim. Ben doğumdan 2 ay sonra takmaya başladım. Sabah takıp akşam çıkarıyordum ve oldukça faydası oldu.
Kattyperryy 10 gün oldu doğum yapalı kendi kiloma gelmeme 7 kaldi göbeğim de gitti hiç bisey yapmadim kendi kendine ama yinede dikislerim iyilessin korse takicam
Lonewolf Cerenyazici Korse kullansanız sanki biraz toparlar.Şekerli ürünleri azaltın.Bol su ile düzene girer kafaya takmayın.Biraz geçince lesliee yaparsanız güzel olur.Baktınız hala var spor yaparsanız düzelir.
Mimiii yookkdahaneler Canım hem normal bu cırtcırtlı ayarlanabilir olanlardan aldım hem de yamuna aldım çoğunlukla normalini kullandım ama senin doğumun üstünden zaman geçmişse yamuna toparlar hem de en iyisi o
yookkdahaneler Mimiii kuzum 1 haftalık anneyim , bende medikal den ayarlanabilir ucuz birşey aldım çünkü hamileyken yamuna aldım bedeni olmaz diye iade ettim , sezeryan doğum şeklim dikişlerim iyileşti ama gene de bilmiyorum , yamuna nın hangisi sendeki canım
Mimiii yookkdahaneler bendeki latekts korse canım medikalden aldığını akşama kadar tak hiç çıkarma o bile toparlıyor emin ol
yookkdahaneler Mimiii bende latex alıp iade ettim canım hamileyken aldım deneyemedim tabi ama aşırı aşırı dardı iade ettim şimdi de askılı premium olanı almayı düşünüyorum, onu takıyorum canım ama belimin şeklini bile almıyor fayda eder mi bilemedim ama deneyimlemişsin demekki ediyor. Canım birde alakasız ama benim büyük tuvaletim gelmiyor hiç biliyor MSN nedenini yada sen de yaşadın mı
Sanem_05 Hamilelikte 10 kilo almıştım doğumdan sonra bütün kilomu verdim hiç göbeğim kalmadı extra korse filan kullanamadım ama yediklerime dikkat ettim zaten beyaz ekmek hamur işi tüketmiyorum hiç
Mimiii yookkdahaneler katı beslenmeye geçtin mi benim doktorum ilk 5 gün ekmek dahil bütün katı yiyecekleri yasaklamıştı sadece çorba,meyve ve sebze tüketiyordum yoğurt et gibi bağırsağı yoracak şeyler yasaktı rahat tuvalete çıkabilmem için
yookkdahaneler Mimiii katı şeyler yemiyorum canım hatta hiç birşey yemiyorum diyebilirim kilo için değil ama asla canım istemiyor aç duruyorum
Mimiii yookkdahaneler bi doktora gitmen de fayda var Allah korusun daha yeni doğum yapmışsın kabız olmak senin için hiç iyi değil
Cerenyazici NefesMaviDeniz Evet yeni dohum yaptım 30 gün oluyor korse takıyorum ama dikislerim açıyor benim🥺 sanırım daha yeni olduğundan