Prensescilek Winnithepooh vicco hangisini aldınız acaba görsel yükleme şansınız var mı? Bir cok kişi vicco demiş ama ben niye göremedim İnternet sitesinde
Winnithepooh Prensescilek Bunun siyahını aldim bu rengi gormemistim yoksa bunu alirdim seneye inş kismet olursa🤣
Babybloom Prensescilek lilbugga diye bir markanın kar botunu kullanıyordum 2 senedir çok memnunum mutlaka bakın. Bu sene hediye greyder bot giyecek.
Winnithepooh Prensescilek çok teşekkür ederim inş uygun fiyatlı içinize sinen bulursunuz saglicaklq gysin hepsi bebislerin 😊