Prensescilek almadım daha ama vicco düşünüyorum yazın vicconun sandaletlerini giydiler çok hafifdi zaradan spor ayakkabı aldık çok ağır geldi alışamadılar giymek istemediler o yüzden hafif olması önemli birde altı düz değilde tırtıklı olmalıymış düz olanların kaldırmasıda zor oluyormuş bilginiz olsun