Busrasener43 Senadgm ben hamileyken geçirdim ve koku kaybı vardı sadece bol sıvı sarımsak ayran yoğurt gibi şeyler tüket rabbim acil şifalar versin inşallah
Senadgm Aleynaa26 iki doz biontech vuruldum dün çok halsizliğim oldu oğluma zor baktım yani gecesi çok üşüdüm titredim ki kat kat giyindim bugün de böyle olunca korktum. Vallahi başım da ağrıyor şimdi. Stres yaptığım için de olabilir baş ağrım
Pinar_04 Senadgm kesinlikle bi test tut hiç bseyin kokusunu almıyorsun hiç bsey yani koku tat yok oluyr yemek yedqnde piştiğinden yandığında bile ne tat ne koku war test tut inşşş kovid deqilsin geçici bi durumdur umarım
ALD 21Asaf yası var kullanmanız daha iyi bence biz 17 günlüktük cok zorlandık calpol bile verme demişleri daha yenidoğan diyr
GoGirl Senadgm bende de aitma gelmisti koku tat gtti covid pozitif.sizde oylesiniz bence gecmis olsun test yaptirin mutlaka aşıli olanlarda covid geciriyor Kimseyide cagirmayin bence onlarada bulasabilir agir gecirebilirler
Semraakal Senadgm benimde boğaz gidiklanmam var burun akıntısı bas ağrısı 2 gündür. Ama tat koku kaybı yok eşimde aynı. Kızım kreşe verdiğimiz günden beri hep hasta zaten. Bizde bugün test yaptırdık bakalım sonuç ne olur
21Asaf Senadgm cok ilginç digerleri griple ayni şikayetler olabilir de tat koku kaybi covidin en spesifik özelliği bence tekrar test yapin testlerde yanilma payi olabiliyor bazen testler çok hizli yapıldığı icin dogru sonuc vermiyor