Senadgm ben 3 aylık hamileyken geçirmiştim tat ve koku kaybım olmuştu yediklerimin tadını almıyordum bile bol bol limonlu su ve ıhlamur içtim,C vitamini çok tükettim çok şükür atlattım ama koku hemen gelmedi her gün koku analiz testi yaptım evde parfüm baharat kokularını kokladım ve koku algılarımı açmak için ve işe inanın yaradı bazılarında çok uzun bir süre gelmediğini duyunca elimden gelen her şeyi yaptım çok kötü dönemlerdi